♥Followers♥

Saturday, December 24, 2011

I wanna be a billionaire

Assalamualaikum semua ^__^

Bila malam menjelma kekadang aku sukar nak lelapkan mata ..banyak soalan yang bermain di kepala..macam2 aku fikir..S0 ,,bila da macam2 di fikirkan apalagi pukul 1..2 pagi dapat tido..pukul 11 da masuk bilik..aisshhh..teruk jugak cam gitu..bila nak bangun pagi mulalah kepala sakit lar..macam2...

Kekadang aku fikir masalah seharian ,,masa depan dan yang paling aku suka berangan..*angan2 mat jening :p..hahaaa..I wanna be a billionaire..ngeh..ngehhh...tu yang buat aku kekadang tak boleh tido..sengal tak bertempat..now aku suka tengok Where The Money Drop..fuhh!! tengok duit 1 juta ..buat aku termimpi-mimpi di depan aku..macam2 boleh beli kan...:p


Subhanallah..siapa yang tak nak pergi rumah Allah kan..
if aku ada duit nak bawak parents ke Mekah:-)
mudah-mudahan terlaksana..amin


nak sesangat pakai ifon 4 s..auwww....tak nak i pad ,,
samsung galaxy tab..nak ni jugak :pp


nak niee.plesss!!!kasi 1..
dah lama mengidam lappy nie..jeles sama sepupu aku dapat lappy nie free2 jew..
seriously nak..:-)

banyak lagi kot impian aku..hehee..nak pergi holiday jauh2...
ngee..ngeee*

opsss..dah2 mengarut tak tentu hala...kbaiii...



2 comments:

MiMiEy :) said...

kalau mimi dpt 1 juta entah ler. gile sekejap rasanya sebab tak tau nak buat ape.

tapi dapat ke pon. hahaha

Eyka Imanie said...

@mimiey :hehee..berangan jer lebih akak nie :pp