♥Followers♥

Saturday, February 26, 2011

Segmen: Saya dan nama blog

Assalamualaikum semua:-)
and gud morning..


heheeh.bangun pagi2 bagi makan anak kucing yang 2 ekor baru berumur sebulan lebih..wow!.beruntung sungguh kau kucing makan aku suapkan..


walaupun mata agak mengatuk lagi tapi tetap tetap setia depan lappy sebab..sebaba i nak join segmen nie..huhuu..menarik tertarik kau memang deboom.lalaala..



klik SINI untuk terjah ke blog beliau:)

Segmen : Saya Dan Nama Blog.-.oke..nama blog i adalah..jeng!!jeng!!!
akusygkamuu.blogspot.com..al-kisah di sebalik nama blog itu .
.apa ek??urm..(jap nak pk nak explaint macam mana ek)..
aku adalah mewakili saya..sayang bermaksud sayang lah (kalau tak tahu maksud sayang tu yang manis2 macam cadbury gitu..hukhukkk)..kamu pulak mewakili kamu semua tak kira siapa..
ada faham??hahaaa..ayat macam apek cakap jer..senang cite akusygkamuu bermaksud saya sayang kamu semua tak kira bangsa ,agama dan keturunan..hehee kitakan 1 Malaysia.-.:p


but name header i eyka syafieka..letak nama sendiri ..nak suruh kaww2 punyer macam iklan kopi kapal api tu tapi tak kaww2 pun..:p

2 comments:

Alinkiwi said...

akusayangkamuu juga...=)
senang guna nama sendiri..kawan nak search senang kan3...thnx for joining...yup..sayang macam manis2 chocolate cadbury...<--tersenyum bile baca...pandai memberi maksud ayat..heheh...senang paham...;p

eyka syafieka said...

hehee..theng yer sudi bace:)