♥Followers♥

Tuesday, August 3, 2010

Don't Speak


Salam..
mata eyka tak berapa boleh buka..
gagaga!!pukul 5.30 pagi baru tidur..tak boleh nak lelapkan mata.
pening segala macam rasa bcoz tak cukup tidur..
don't speak?dengan siapa ek..cube teka?
huhuu..hari tu saya gaduh dengan sum0ne
hati kecil saya masih sakit
s0,ambik masa yang lame untuk sembuh..haha..parut nie still nampak
ngeee..nampak la sangatkan kan kann..
bila hati saya tak sejuk lagi say tak akan bercakap dengan orang tu.
buat muka seposen jer bila jumpa..
(wee..jangan tiru saya punyer perangai.,hukhukk)
saya tak kejam oke..


tape mulut macam nie

cehhwh..tak lar sampai nak tape mulut macam nie..tak de maknanya..
jadi..bawak haluan masing2 asalkan saya tak terluka

bye2 guys..nak rest dulu..
have a gud day
(^_^)


4 comments:

MiMiEy :) said...

mimie pown kalau gaduh dengan orang, mimie x kan tegur dia. kalu dgn kawan 2, bila dia org buat mimie sakit hati mimie wat derk jer bila dy orang pangil mimie. hahaha..

p/s : akk, yg psl sign 2. mimie x taw cm ner nk buang frame coz mimie pnya sign pown ada frame tp dsbbkan background blog mimie warna putih 2 yg x nmpak.. sorry sangat2. :)

eyka syafieka said...

huhuu...same cam akak mimiey ni

oke xper ..igt mimiey tau..2 yg tnyer

Pinky Pixie said...

jangan x tegur smpi 3 hari.. x elok taw.. hihi..

ceria2 slalu yer yunk.. =)

eyka syafieka said...

hehe..yer akak..:-)