♥Followers♥

Friday, December 21, 2012

Mimpi

 Assalamualaikum ._.

Lately aku banyak post entry sedih jew kan . hahha . Nak buat mcam mana tu lah life aku , alolo tak kan tak de yang happy kot . Erm adalah tapi happy sekejap jew pastu sedih je banyak  *lalu ingin lap air mata ..haha ..
Korang pasti pernah bermimipikan ?? Tipulah kalau tak pernah . Actually sejak dua menjak ni aku selalu mimpi . Malam mimpi , tido lepas subuh pun mimpi . Orang tu-tua cakap mainan tido je . Erm betol la kot apa yang aku mimpi tu tak terjadi pun . Tapi kalau mimpi yang indah-indah tu nak jugak jadi kenyataan , ahaaha , tapi jarang je banyak yang sedih-sedih . Tengok mimpi pun banyak kisah sedih !! Aku paling tak suka hadirnya orang yang aku tak suka dalam mimpi , pelik kan ! orang yang tak de kena mengena pun ada . Kalau mimpi pasal mak dan abah aku pasti nangis dan pernah aku mimpi mak aku lalu menangis bila sedar jew memang ada air mata pun siap sedu-sedu lagi .. Apa di sebalik maksud tu ??


your-daily-inspiration:

(via ✿❀ TURNNAR ✯ EVENSTAR ❀✿ on we heart it / visual bookmark #34511588)

No comments: