♥Followers♥

Friday, March 16, 2012

B.F.F


   

Tuhan berkatilah sahabat yang paling ku sayang ,tuntunlah dia ke jalan yang benar
tapi jangan biarkan air mata jatuh di pipinya ,kerana sebahagian semangatku ada di  dirinya
(last text from my BFF)
Saya kenal dia sejak dari sekolah rendah lagi dan sampai sekarang..namanya Nabila..dia kawan saya yang paling rapat..dia tempat saya meluahkan perasaan ,tempat untuk mengadu itu dan ini ,tempat untuk menangis ..walaupun dia jauh nun di sana tapi di dekat di hati saya ..call mesej kami berhubung .
dia memahami  saya dia selalu nasihatkan saya ketika  dalam kesedihan ..saya akan lebih tenang bila share masalah dengan dia..dia dapat menerima segalanya mengenai diri saya .dia adalah segalanya buat saya .
 Kami memerlukan antara satu sama lain  ..jangan fikir yang bukan2 ok..heheehe ..no..no. .bila dia ada problem dia pun akan cari saya..saya pulak akan nasihatkan dia..dia seorang yang open minded ..
she's everything for me..

p/s: saya sentiasa doakan kebahagiaan awak :-)


No comments: